weekend en wordfeud

Het was weer een heerlijk weekend. Geen standby dus de telefoon uit en ergens in een hoek. Vrijdag avond begonnen met een bezoekje aan vrienden waar we nog een verjaardag moesten vieren, erg gezellig.

Daarna hebben we het vooral rustig gehouden. Het weer is omgeslagen (twee weken geleden stond ik nog te beitsen bij 20+ graden celsius) dus we hebben lekker veel de openhaard aan gehad. Vandaag ook maar weer even onze oude c.v. nagelopen en die weer aangezet.

Daarnaast heb ik een nieuwe verslaving, Wordfeud. Het is scrabble maar dan online. Ik weet nu al dat dit 1 van de weinige spelletjes is die ik ga blijven spelen (naast mahjongg en backgammon). Je kunt uit diverse talen kiezen, ben eerst maar begonnen met het Nederlands, Engels en Duits komen later wel. Ondertussen een paar tegenstanders gevonden waar ik een leuke tegenstander aan heb, ook een paar die te makkelijk zijn te verslaan of die mij enorm lik op stuk geven (Jessica, maak die game eens af, dan kunnen we opnieuw beginnen :-).

Mocht iemand graag een keertje willen spelen, je kunt me toevoegen met de nick hanswolters

 

Tagged:

5 thoughts on “weekend en wordfeud

  1. Hans October 31, 2011 at 11:03 am Reply

    Wel jammer dat Scrabulizer weer zo’n betaalde app is. Overigens lukt online spelen hier niet zomaar, heeft wellicht met abp te maken.

    • Arthur van Rooij November 1, 2011 at 6:55 pm Reply

      Betaald? De website van scrabulizer is toch gewoon gratiesj te gebruiken?

      • Hans November 1, 2011 at 10:33 pm

        De website wellicht wel, mits je default browser instellingen gebruikt. De iOS versie is wel betaald.

  2. Arthur van Rooij October 31, 2011 at 10:59 am Reply

    Of gewoon deze: http://www.scrabulizer.com/ Selecteer bord “Wordfeud” en taal “opentaal (Dutch)”

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een hoop mensen dit gebruiken en krijg me daar een hoop punten om m’n oren… Wordfeud is al weer exit voor mij.

  3. Frits October 15, 2011 at 1:03 pm Reply

    Hans, tip voor je –> http://www.wordfeudwoorden.nl

    woordenboek in 5 talen!

    Frits

Leave a Reply

