Tablets, ze gaan echt de wereld veranderen

Sinds ik mijn ipad heb is het mis. Mijn eee, of eigenlijk mijn andere computers, staan dagenlang uit. Had dit eigenlijk niet verwacht. Ik hang op de bank, type een paar mailtjes, zet wat op Facebook of Google+ en zit dan tussendoor een boek te lezen.

Het is nog erger, de familie vraagt me al of ik ziek ben. Ik zit al zeker 10 jaar redelijk vaak achter de pc of laptop en ik ging er nooit mee op de bank zitten (laptop). Het is een loeizwaar geval wat overigens nog best goed zijn best doet maar het is gewoon onhandig. Met een tablet kan ik overal even dingen nakijken, een boek lezen, een mailtje sturen, mijn vrouw even snel een foto laten zien van onze zoon die iets uit het buitenland post, etc…

Gaan de oude pc’s dan weg? Op den duur wel gok ik. Voor nu echter nog niet. Als ik een verhaaltje zoals dit in elkaar wil zetten heeft een pc of laptop nog steeds mijn voorkeur. Wellicht als ze iets vinden om ook oude mensen die geen zin hebben om een bril op te zetten een goede duidelijke interface te geven dat we de pc’s ook aan de kant zetten (of moet ik toch langzamerhand echt een leesbril hebben?)

One thought on “Tablets, ze gaan echt de wereld veranderen

  1. ingridroos September 1, 2011 at 4:39 am Reply

    Ja, Hans helaas een bril word zo nu en dan nodig. Maar ze hebben hele hippe dat heb je aan je zoon gezien. Dus volg maar rustig de trend van iPad en bril. Dan kan je niet meer stuk.
    Onze Opa lees bijna 80 jaar is ook in de wereld van iPad gestapt en vind het geweldig. Die heeft nog geen bril nodig wonderbaarlijk genoeg maar beleefd net zoveel plezier als jij. groet Ingridroos

Leave a Reply

