En weer bijna naar het werk

Zo, nog 1 dagje uitrusten en bijkomen. Na het weekend aan het werk. We hebben wel genoten maar zoals altijd kwamen er onverwachte dingen. Wat leuk is is dat ik 2 dingen van mijn todo uit 2010 heb kunnen voltooien. De schuifpui zit weer opnieuw in de beits, samen met de achterdeur, de kozijnen aan de zijkant, de voordeur kozijnen en twee kozijnen aan de voorkant. Moet ze nog wat bijwerken maar het is al een stuk mooier aan het worden. Ook hebben we op de waterfiets gezeten in Nordhorn.

Na anderhalve week kreeg Elise een belletje van haar baas. Of ze locatie manager wilde worden in Almelo. Vaste uren, meer verdienen, leuk dus. Maar,…. ze moest wel deze week al beginnen. Toch maar gedaan.

Verder is er niet zo heel veel van mijn niet online plannen terecht gekomen. Wel heb ik het de eerste week flink weten te beperken en dat merkte ik goed. Heb meer energie enzo. Wellicht dat ik morgen alsnog dat boek ga uitlezen :-)

2 thoughts on “En weer bijna naar het werk

  1. Hans July 10, 2011 at 8:29 pm Reply

    Nog steeds niet gemaakt :-) Moet de pui nog 1 keer afbeitsen en daarna komen ze wellicht hier erop.

  2. Matto Fransen July 10, 2011 at 8:23 pm Reply

    Schuifpui foto’s?

Leave a Reply

