Hard gewerkt, nu even rust

Had het me al voorgenomen. Vorig jaar heb ik een poosje geen internet gebruikt tijdens de vakantie. Dat beviel prima. Sinds vanavond hebben we weer vakantie en ik ga nu eens een experiment aan om gewoon minimaal 2 weken geen internet te gebruiken (tenzij het om een routeplanner gaat, ik heb geen tomtom).

Wat ga ik dan wel doen? Nou, het huis beitsen, lekker lang door het boerenland struinen met de hond, wat leuke ritjes maken in Duitsland met Elise, een paar boeken lezen  en vooral genieten. We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt en zijn even aan rust toe.

Mochten jullie ons willen bereiken. Probeer een 06, vermoedelijk horen we die niet. Alternatieven zijn de post (hint: zet 49828 voor de plaats, dan komt het sneller aan), een telegram (maar met al die parttime goedkope werknemers die de echte postbodes moeten vervangen vermoed ik dat dat ook na de vakantie aankomt), een brief of bel ons op het vaste nummer (ja daaag, die zet ik hier niet neer :-).

Tot over een week of drie.

Leave a Reply

