Hyves verkocht aan de televaag

Goed, ik ben niet zozeer links of rechts maar vandaag heb ik spontaan gedaan wat ik op Hyves al aankondigde. Mijn account gedelete. Althans, dat hoop ik.

Wat is het probleem? Hyves heeft al een poosje wat features waarbij ik een vaag onderbuik gevoel krijg. Het draait games die nogal wat gegevens door kan sturen naar adverteerders en daarnaast viel me op dat mede ‘vriendjes’ steeds vaker ineens verdwenen waren.

Nu is de vraag natuurlijk of Hyves echt je profiel gaat verwijderen. Plaxo was daar al een mooi voorbeeld van, Hyves gaat volgens mij dezelfde kan op. Momenteel heb ik een foto gebookmarked waar ik aan kan zien of het echt gedelete is. De foto is via Hyves gedelete, net als mijn profiel. Nu maar afwachten. Mochten jullie ergens in de komende maanden deze foto nog kunnen bekijken geef me dan even een seintje.

Uit voorzorg heb ik wel al mijn connecties gedelete. Je weet maar nooit wat de televaag er mee zou willen doen….

Tagged: ,

Leave a Reply

