Apple – laatste updates voor de ppc

Vanavond nog eens even een paar updates op mijn oude mac mini (ppc) getrokken. Het ging om iTunes en Safari. Nu gebruik ik die laatste totaal niet maar mijn vechtgenote wel (1 browser voor de bank, 1 voor ander geneuzel).

Halfverwege ging het mis. Safari wilde niet installeren. Voorzichtig maar eens laten weten dat ze vermoedelijk safari niet meer kon gebruiken. Na een reboot bleek inderdaad Safari nog steeds niet te werken.

Heb vervolgens nog een update gedaan en kon 4.1 alsnog downloaden. Installeren ging weer mis maar de updater gaf aan dat hij het pkg in de recyclebin had gezet. Daarna kon ik hem wel updaten.

Al met al voor mij een teken dat het echt tijd gaat worden om eens Ubuntu op deze machine te zetten. Apple is voor mij als developer al een hele poos niet meer wat ik zoek.

2 thoughts on “Apple – laatste updates voor de ppc

  1. Hans June 24, 2010 at 6:11 pm Reply

    Hmm, wellicht dan maar even Debian overwegen. Het dingetje werkt nog prima dus hij zal nog wel jaren dienst doen voor bepaalde zaken.

  2. Hans June 24, 2010 at 1:51 pm Reply

    Dan zit je alleen aan Ubuntu 10.04 vast dacht ik, want voor andere platformen dan x86 and x86_64 wordt de ondersteuning van gestopt.

Leave a Reply

