Nokia software

Dit weekend een andere telefoon gekregen van mijn zoon. De oudste is weer terug naar Nederland en heeft een andere gekocht. Zijn oude telefoon is naar mijn jongste zoon gegaan en ik heb zijn telefoon weer gekregen.

Nu is dat ook meer dan genoeg want het enigste dat ik er mee doe is bellen en heel af en toe een smsje. Mail, internet en weet ik veel wat is allemaal niet zo belangrijk voor me, daar ben ik op mijn werk al genoeg mee bezig.

De telefoon, een Nokia 5310 Musix Xpress heeft software voor OSX, het kan syncen met iTunes. Nokia heeft daar een stukje software voor dat zelfs onder OSX Tiger werkt. Wat ik echter niet snap is dat ik wel theme’s en muziek kan uploaden maar dat ik met iSync niet mijn contacten kan beheren (syncen naar het adressen boek). Dit lijkt me toch een wezenlijk onderdeel en veel belangrijker dan alle muziek e.d. Mijn oude mac mini heeft geen bluetooth dus dat is een show stopper.

Gelukkig kan ik wel weer bellen zonder dat ik de luidspreker aan moet zetten, de oude was nogal brak. Wellicht dat ik gewoon te oud ben voor dit soort gadgets :-)

Tagged: , ,

Leave a Reply

