Het is wit in Neuenhaus, de eerste 10 cm ligt er

Update, nieuwe foto’s er bij gezet.

Het is flink gaan sneeuwen hier, zoals eigenlijk overal in west europa.

Vanmorgen om 10 uur zag ik mijn buurman al de oprit schoonschuiven en vertelde ik hem dat het voorlopig nog niet zou ophouden. Toen het rond half 12 echt minder hard leek te gaan ben ik zelf maar gaan schuiven, zeker 10 cm dik was het al. Net klaar en weer binnen voor een bakkie koffie begon het gewoon weer volop te vallen. Denk dat ik vandaag nog wel een paar keer kan ruimen.

Tagged:

Leave a Reply

