Nieuw speeltje, Google wave

Poosje geleden zag ik een discussie over Google Wave. Het ging om mensen die graag een account wilden. Nu ben ik zelf best nieuwsgierig dus ik ging op zoek. Net als met gmail werkt het op dit ogenblik met invites.  Je kon echter een berichtje achterlaten dat je het graag wil testen.

Het bleek ongeveer drie weken te duren, vandaag kreeg ik een linkje om mijn account aan te maken. Maar eens rustig kijken wat het allemaal is. Owja, heb nog 7 invites over dus als iemand echt een goede reden heeft ……

Tagged:

Leave a Reply

