Is wordpress echt zo goed?

Dit is raar. Mijn blog staat nu 4 dagen online via WordPress en ik krijg nu al bezoeken via ondermeer een grote krant in Nederland waarbij ze onder een artikel een link hebben staan naar sites die het artikel linken.

Ik ben vervolgens eens gaan kijken in de Google webmaster tools en zie daar tot mijn verbazing al 200 keywords staan die voorkomen op dit blog. Ik ben dus benieuwd hoe zich dat de komende weken gaat gedragen. Wat ik me alleen afvraag is waarom er nu al meer bezoek op afkomt dan ik verwachte.

Als ik naar de source kijk dan heb ik het vermoeden dat de stijl wellicht meespeelt, en dan doel ik niet op hoe dat er visueel uit ziet maar op de opbouw van de code. In de body staat er maar 1 menu vrij bovenaan en staan zaken als de tagcloud technisch gezien onder het bewuste artikel (of de opsomming). Dit is iets waar ik al eerder van hoorde dat botjes daar naar kijken.

Goed, nu weer ophouden over hoe je bezoekers trekt, tenslotte gaat dit webstekkie daar niet over. Maar grappig is het wel

Tagged:

Leave a Reply

