Migratie naar WordPress is klaar

Het had wat voeten in de aarde maar uiteindelijk is het met nog een paar uurtjes stoeien deze zondag helemaal gelukt, de migratie naar WordPress.

Een aantal zaken vallen op. Zo zat ik nogal te stoeien met categories en tags. Achteraf bleek dat daar zelfs een toolje voor was dat alles voor je regelde. Verder bleken de align’s van afbeeldingen niet helemaal te zijn meegenomen. Niets wat niet te fixen was.

Het grappige is dat al twee mensen mij vroegen of het wel veilig is. De ene kent mijn reputatie uit het verleden en de ander heb ik al vaker nee moeten verkopen op het verzoek iets te installeren. De grote vraag is natuurlijk of het echt een veilig blog systeem is, de tijd zal het leren. De eerste scan’s laten i.i.g. geen grote problemen zien, dat scheelt.

Voorlopig blijft mijn oude blog op blogger nog draaien, als dit niet bevalt kan ik altijd nog weer terug.

Tagged:

Leave a Reply

