reclame beleid sbs6 en net 5

Vorige week ving ik al berichten op dat sbs een ander beleid gaat hanteren voor het uitzenden van commercials. Je krijgt, niet alleen op sbs6 maar ook op net5 nu vijf minuten van een programma te zien en dan weer 2.5 minuten reklame.

Nu zal er vast wel een commerciele reden achter zitten, mensen gaan minder snel naar het toilet, maar voor mij is de maat vol. Ik stop met kijken naar dit soort zenders. We hebben nu dus naast rtl die al jaren lang herhalingen uit lijkt te zenden dus weer zenders er bij waar je niets aan hebt. Ik hoop dat mensen massaal gaan wegzappen en gewoon weer eens naar de publieke zenders gaan kijken. Wellicht dat ze dan snappen dat de kijker niet achterlijk is.

Tagged:

2 thoughts on “reclame beleid sbs6 en net 5

  1. Diederik February 18, 2009 at 12:33 pm Reply

    Leuk om te lezen dat SBS6 dat terugdraait. Zelf ben ik ook gestopt met het kijken naar de enige serie die ik volg: House.Als dit aangepast wordt ga ik het wellicht weer volgen.

  2. Hans W... February 9, 2009 at 11:03 am Reply

    Blijkbaar heeft het vermelden van dit soort items op internet geholpen. Er zijn veel blogs die over het probleem melding maakten en veel kijkers gaven te kennen dat ze niet meer keken of enorm baalden. SBS lijkt alles weer ongedaan te hebben gemaakt, we zullen zien.

Leave a Reply

