Een nieuw stekkie

Jaren heb ik mijn eigen blogs gehost. Voornamelijk om eens flink te kijken hoe dat nu allemaal werkt en omdat je als ict’r natuurlijk altijd denkt dat het wiel ronder is als je het zelf maakt.

Vandaag ben ik maar eens gestart met het gebruiken van externe tools. De reden is eigenlijk heel simpel, ik ga verhuizen naar Duitsland en wil nog niet gelijk een de moeite nemen om zomaar weer een provider te pakken waarbij ik me moet afvragen of ik wel een mail/web/database server mag draaien. Dat kan ik nu dus mooi rustig gaan uitzoeken.
Wat kan men hier verwachten? Voorlopig nogal wat geneuzel over het verhuizen naar Duitsland, zodat familie en vrienden ook op de hoogte kunnen blijven.

Tagged:

Leave a Reply

